Bli supportmedlem

Visste du att du kan bli stödmedlem i Örebro Roller Derby? Medlemskapet kostar 200 kr/år och detta hjälper oss att utvecklas som förening. Du väljer själv om du vill deltaga på medlemsaktiviteter eller ej.

För att bli medlem, skicka ett mejl om detta till info@orebrorollerderby.se och betala 200 kr till bankgiro 176-7052.

Ge en gåva eller sponsra?
Vill du skänka en slant till oss är det mycket välkommet! Betala till vårt bankgiro 176-7052 och märk med ”gåva”. Vill du eller ditt företag sponsra oss, skicka iväg ett mejl till info@orebrorollerderby.se så ska vi kunna komma överens om något!

Bli volontär?
Vi behöver ofta all hjälp vi kan få, speciellt när det gäller att arrangera matcher eller andra publika event. Hör av dig till vår mejl eller facebook-konto vid intresse!

Är du intresserad av att vara official (rullande domare eller non-skating-official), kika då in på sidan Börja med roller derby för mer information och anmälan!